- 18 april

Geen donkere dagen

Een stroom van licht en blijdschap gaat van dit huis uit. Het beïnvloedt allen, die hier komen.
Denk niet, dat je hen moet trachten te helpen. Heb hen alleen maar lief, heet hen welkom, overlaad hen met kleine attenties en bewijzen van liefde, dan kan het niet anders of zij zijn geholpen.
Liefde is God. Geef hun liefde en je geeft hun God. En laat Hem dan Zijn werk doen. Heb allen lief - zelfs de bedelaars. Zend niemand weg zonder een woord van bemoediging, en laat hen het gevoel hebben, dat je met hen meeleeft. Het kan zijn, dat Ik in het hart van iemand, die wanhopig is het verlangen heb gelegd om hier te komen. Denk je eens in... als je Mij zou teleurstellen! Bovendien, keus heb je niet. Je hebt Mij gezegd, dat het Mijn huis was. Ik zal het gebruiken. Onthoud dit. Er zouden geen donkere winterdagen zijn als er liefde was in het hart van al Mijn kinderen.
O, Mijn kinderen, maakt het je niet blij, dat je Mij kent, Mij liefhebt en omgang met Mij hebt?

Gods mozaïek

Het leven is een reis. De keuze van wie je gids zal zijn, is jullie keuze. Is die keuze eenmaal gedaan, en voel je dat je jezelf in wijze Handen hebt overgegeven, bederf je reis dan niet door de plannen, ontworpen voor jullie welzijn en geluk, te dwarsbomen.
Wees tevreden met de plannen die Ik voor je gemaakt heb. Geen bijzonderheid is te gering geweest voor Mijn liefdevolle aandacht. Weet dat je leven werkelijk door God bestuurd wordt en je daarom het grootst mogelijke geluk en succes zal brengen.
Hoe groter het vertrouwen is dat je in Mij stelt, des te groter voor Mij de mogelijkheden worden om de plannen die Ik voor je heb gemaakt, te verwezenlijken.
Het leven is een mozaïek, ontworpen door God. Elke door God geleide gedachte, opwelling, en daad van je is nodig voor de uitvoering van het volmaakte ontwerp.
Dat ontwerp is van een volmaakt vakmanschap.