- 2 maart

Woorden, die Geest zijn

De woorden, die Ik tot je spreek, zijn Geest en Leven. Evenals de woorden, die Ik vroeger tot Mijn discipelen sprak. Dit is je beloning, omdat je geen geestelijk contact zoekt door middel van een medium. Zij, die dat doen, kunnen nooit de heerlijkheid en het wonder verstaan van gemeenschap in de Geest, zoals jullie dat kennen.
Leven, vreugde, vrede en genezing zijn in volle mate je deel. Je zult dit ervaren als je verder gaat. Aanvankelijk kun je nauwelijks geloven, dat Ik je de krachten schenk. Ik zond Mijn discipelen twee aan twee uit en gaf hun macht over onreine geesten en om alle ziekten te genezen.
Het moet voor Petrus inderdaad wonderbaar zijn geweest, toen hij plotseling bemerkte, dat de kracht van de Heer de zijne was.

Volmaakt in Mij

Een rots van verdediging. Een vreugde voor de bedroefden. Een rust voor de vermoeiden. Kalmte voor de opgejaagden.
Een Metgezel van de door de zon verlichte open plekken in het bos. Een Gids door de woestijnen van het leven. Een Tolk met ervaring. Een Vriend. Een Heiland.
Dit alles en nog veel meer zou Ik voor je willen zijn. Nooit is er een zielenood geweest die Ik niet kon verzachten en lenigen.
Ga de eeuwen na. Vele mensen hebben veel betekend voor andere harten, maar nimmer één mens voor alle mensen, nimmer één mens alles voor één mens. Dat kon alleen de Schepper der harten zijn. Niet alleen dat, maar in Mij vindt de ziel haar voltooiing.