- 6 maart

Heb lief en lach

Werk voor Mij, met Mij en door Mij. Alle werk moet in Mijn Geest worden gedaan, wil het blijvend zijn. Hoe stil werkt Mijn Geest. Hoe zacht en geleidelijk worden zielen Mijn Koninkrijk binnengeleid.
Liefde en een lach vormen de ploeg, die de grond bewerkt voor het zaad. Onthoud dit: Als de grond hard is, wil het zaad er niet groeien.
Bewerk de grond, bewerk die zoals Ik zeg.

Je kring verbreedt zich

Naarmate de kring van je leven zich verbreedt, zul je steeds meer de behoefte gevoelen aan Mij. De behoefte inderdaad om te putten uit Mijn onuitputtelijke bronnen om de hulp en wijsheid te verkrijgen, teneinde met die nieuwe mensen om te gaan.
Weiger hen niet; laat alleen niets ijdels of van weinig waarde je aandacht in beslag nemen.
Naarmate je kring zich vergroot, moeten ook je middelen om naar behoren je taak te vervullen groeien. Dit is Mijn wens. Wandel steeds met Mij. Leer van Mij. Getuig voor Mij, verheerlijk Mij.