13 juni

Door God geïnspireerd

Je bent nu begonnen een berg te beklimmen. Steil zijn de treden die naar omhoog voeren, maar je vermogen om anderen te helpen zal werkelijk wonderbaar zijn. Je zult niet alleen opklimmen. Allen, naar wie je nu liefdevolle, ontfermende gedachten uitzendt, zullen door jou omhoog geholpen worden.
Als je naar Mij opziet, worden al je gedachten door God geïnspireerd. Handel daarnaar en je zult verder geleid worden. Het zijn niet je eigen opwellingen, maar het is het werk van Mijn Geest en als je daaraan gehoorzaamt, zullen je gebeden verhoord worden.
Heb lief en vertrouw. Laten er geen onvriendelijke gedachten over wie dan ook in je hart zijn, dan kan Ik werken met de volle kracht van Mijn Geest, zonder dat er iets in de weg staat.

Overwinning van vrees

Niet het denken aan Mij, maar het bij Mij blijven brengt volmaakte onbevreesdheid.
Er kan geen vrees bestaan daar waar Ik ben. De vrees werd overwonnen toen Ik alle satanische macht overwon. Indien al Mijn volgelingen dit zouden weten, en het zouden bevestigen in de absolute overtuiging dat dit zo is, dan zouden er geen gewapende strijdkrachten nodig zijn om het kwade te bestrijden.