7 juni

Ware schoonheid

Neigt uw oor en komt tot Mij; hoort, opdat uw ziel leve. (Jes. 55:3)
Het gaat er niet om, dat je er alleen maar in leeft, maar dat je groeit in genade en kracht en schoonheid - de ware schoonheid, de schoonheid van heiligheid.
Strek je steeds meer uit naar de dingen van Mijn Koninkrijk.
In de dierenwereld verandert zelfs de vorm van een dier om het in staat te stellen bij het voedsel te komen, dat het graag eet.
Als je je dus uitstrekt naar de schatten van Mijn Koninkrijk wordt je hele natuur veranderd, en wel zodanig, dat je op de beste manier de wonderen van dat Koninkrijk kunt ontvangen en ervan kunt genieten.
Denk na over deze waarheden.

Verlies de angel van het leven

Onderwerp jezelf geheel aan Mijn gezag, Mijn koningschap, dan wordt de angel verwijderd uit de tegenslagen in het leven.
Verwelkom ieder contact als door Mij gepland. Wees bereid om op Mijn wens je invloedssfeer uit te breiden. Laat je niet ontmoedigen door leeftijd of andere beperkingen.
Vertrouw Mij. Kan Ik je geschiktheid niet beoordelen voor de taak die Ik je opleg? Heb Ik niet een liefde zowel voor je bekenden als voor jullie?
Trek Mijn beslissingen niet in twijfel. Alles is gepland in liefde voor al Mijn kinderen. Slechts eigenwil kan de uitvoering van het Goddelijk doordachte plan verhinderen.
Werk blijmoedig, wetende dat in alle wijsheid die nodig is zal worden voorzien, ook in alle benodigde materiaal om Mijn werk te doen.