18 juni

Wacht

De wereld heeft altijd gedacht dat het dienen van Mij activiteit betekende. Alleen zij, die dicht bij Mij leven, hebben ingezien dat een leven in afzondering, een leven van gebed, meer kan bereiken en vaak ook meer bereikt dan alle diensten, die men Mij kan aanbieden.
Als men een leven in afzondering met Mij zou leven en alleen maar op Mijn direct bevel zou uitgaan om te dienen, dan zou Mijn Geest meer kunnen bewerken en waarlijk machtige dingen tot stand kunnen brengen.

Nader tot U

'Here, openbaar Uzelf aan mij' is een kreet die nimmer onbeantwoord blijft.
Niet aan de zintuiglijke ogen voltrekt zich deze gewaarwording, maar aan het geestelijk inzicht, naarmate je steeds meer besef krijgt van Mijn liefde, Mijn kracht en de menigvuldige wonderen van Mijn karakter - de nederigheid ervan, de majesteit, de tederheid, de gestrengheid, de gerechtigheid, de barmhartigheid, de genezing en het verterende vuur ervan.
Nader tot Mij en Ik zal tot jullie naderen.