20 juni

Ook nu wonderen

Wacht, totdat je verstaat, wat Mijn wil is en gehoorzaam dan. Gehoorzaam tot elke prijs.
Vrees niet. Ik ben een muur van bescherming rondom je. Zie dit. Dit te zien met het oog van het geloof, maakt, dat het in het stoffelijke tot uitdrukking komt.
Bedenk, dat Ik ernaar verlang wonderen te doen, zoals Ik ze heb gedaan, toen Ik op aarde was, maar dezelfde voorwaarde geldt. Ik kan niet veel wonderen doen vanwege het ongeloof.
Dus alleen in antwoord op je geloof, kan Ik ook nu wonderen doen.

Levend water

Drink van het water dat Ik je zal geven en je zult nimmermeer dorst hebben.
Ik zal je leiden naar de wateren der ruste.
Ik zal je levend water geven.
Zalig die hongeren en dorsten naar de gerechtigheid.
Gelijk een hinde die naar waterbeken smacht, zo smacht mijn ziel naar U, o God.
Dit is de dorst die nooit ongelest zal blijven.