29 augustus

Fluister Mijn naam

Fluister heel even Mijn Naam.
Het is er mee, als met een kind, dat even je hand drukt; dit brengt jou ertoe om in antwoord daarop ook even zijn hand te drukken, wat het vertrouwen van het kind versterkt en de vrees verdrijft.

Goddelijke uitbundigheid

Laat Christus in u wonen in alle overvloedige wijsheid.
Het is de krenterige houding van Mijn volgelingen, die een smet werpt op Mijn godsdienst.
Denk lang na over de Goddelijke uitbundigheid van bewoordingen die gebruikt zijn door hen die iets afwisten van het wonder van Mijn Koninkrijk - 'De rijkdommen', 'De overvloed', 'De volheid'. Er bestaat geen karigheid bij God.
De enige beperking wordt aangebracht door het onvermogen van Mijn volgelingen om te nemen. Overvloed aan wijsheid en onbegrensde kracht om anderen te helpen, kunnen je toebehoren.