7 augustus

Alles is wel

O Heer, wij smeken U, zegen ons en bewaar ons.
Mijn bewarende kracht faalt nooit, maar jullie realiseren je dit te weinig. Het gaat er niet om of Ik een schuilplaats kan bieden tegen de storm, waar het om gaat is dat jullie eraan twijfelen of die schuilplaats wel veilig is. Elke vrees, elke twijfel is een vergrijp tegen Mijn liefde. O kinderen, heb toch vertrouwen! Oefen je daarin dagelijks door meermalen per dag te zeggen: 'Alles is wel'. Zeg het totdat je het gelooft, het weet.

Balsem voor alle kwalen

Heb lief en draag zorg en bid. Voel je nimmer machteloos om hen die je liefhebt, te helpen. Ik ben hun hulp. Wanneer je Mij gehoorzaamt en Mijn onderwijs volgt in je dagelijks leven, zul je die hulp in werking stellen.
Dus als je gebruikt wilt worden om een ander te redden, bepaal je dan tot je eigen leven. Maak zoveel je kunt alles zoals het behoort te zijn.
Laat je invloed voor Mij zich steeds verder en verder uitbreiden. Laat de liefde je balsem zijn voor alle kwalen. De kracht waarin je alle barrières zult afbreken.
Ze symboliseert ook de Naam van de God die je liefhebt en dient. Ga daarom met Zijn banier die boven je wappert, voorwaarts in blijmoedig vertrouwen tot de overwinning. Je taak is om te helpen, te versterken, op te richten, te genezen. Alleen als je liefhebt zult je dit doen.