16 juli

Toevluchtsoord

Ken Mijn Goddelijke macht. Vertrouw op Mij. Blijf in Mijn liefde. Lach en vertrouw. Lachen is het geloof van een kind in God en het goede.
Zoek veiligheid in Mijn schuilplaats.
Daar kan niets je deren of schaden. Dat is zeker.
Heb werkelijk het gevoel alsof je je in een sterke burcht bevindt, zwaar bewaakt, die niet genomen kan worden.

Vertrouwelijkheden

Hulp is altijd binnen jullie bereik.
Ze komt zo snel wanneer jullie beseffen dat jullie onmachtig zijn om in je noden te voorzien. Maar ze komt met nog groter kracht naarmate je gaat inzien dat voor elke nood reeds in het antwoord werd voorzien.
Mijn volgelingen handelen zo vaak alsof Mijn voorzieningen alleen maar tot stand kwamen dank zij het bidden om hulp.
Zou er een leidinggevend persoon zijn die aldus in zijn bedrijf zou handelen?
Leer van Mij. Ik zal je liefdevol en geduldig onderwijzen. Mijn lessen zijn niet uit het klaslokaal; het zijn vertrouwelijkheden bij de open haard.