21 juli

De weg van de lofprijzing

Ik ben bezig jullie beiden Mijn methode te leren om bergen te verzetten. De manier om bergen te verzetten is die van de lofprijzing. Wanneer zich een moeilijkheid voordoet, denk dan aan alles waar je dankbaar voor kunt zijn. Loof en prijs - loof en prijs.
Zeg te allen tijde 'Dank U'. Hierdoor worden bergen verzet - jullie dankbare harten vol lofprijzing.

Onoverwinnelijk

Ik zal je helpen overwinnen in de ure van verleiding of van moeilijkheden. Blijf trouw aan Mij. Rust in Mijn liefde. Weet dat alles wel is.
Beproevingen drukken zwaar, verleidingen stormen op je aan, maar bedenk dat je meer dan overwinnaar kunt zijn door Mij. De Heer van alle dingen ben Ik. Beheerser van alles. Bewaarder, Geliefde, Leidsman, Vriend.
Vergeet niet dat wanneer eenmaal je hart heeft gezegd met Petrus: 'Gij zijt de Christus, de Zoon van de levende God', dat Ik dan op dat vaste fundament des geloofs Mijn woning zal oprichten, Mijn Heilige der heiligen.
De poorten der hel, de vijandige daden en gedachten en kritieken van de wereld kunnen haar niet overweldigen. Meer dan overwinnaar. Overwin in de kleine dingen. Overwin in Mijn kracht en sterkte.