24 juli

Blijf dicht bij Mij

O Heer, leid ons. Toon ons in alles Uw wil en Uw weg.
Blijf dicht bij Mij en je zult de weg kennen, omdat Ik de Weg ben, zoals Ik Mijn discipelen heb gezegd. Dat is de oplossing voor alle aardse problemen.
Blijf dicht, heel dicht bij Mij. Denk, handel en leef in Mijn tegenwoordigheid.
Hoe zou een vijand het wagen je aan te raken als je door Mij wordt beschermd!
Het geheim van alle macht, alle vrede, alle reinheid, alle invloed is dat je heel dicht bij Mij blijft.
Blijf in Mij. Leef in Mijn tegenwoordigheid. Verblijd je in Mijn liefde. Loof en dank de hele dag. Er zijn wonderen op komst.

Christelijke medewerkers

Ik heb altijd werk te doen. Daarom, maak jezelf ervoor geschikt door gebed, door contact met Mij, door zelfdiscipline.
Niets is gering in Mijn ogen. Een simpele taak die op gepaste wijze wordt vervuld, kan het noodzakelijke element zijn in de oprichting van een machtig bouwwerk.
De bij heeft geen weet van haar tussenkomst wanneer ze de bloemen bevrucht om vrucht te kunnen dragen.
Verwacht niet resultaten te zien.
Het is mogelijk dat het werk in andere handen overgaat alvorens duidelijk wordt dat er iets is bereikt. Het is voldoende dat je samen met anderen en met Mij een werker bent in Mijn wijngaard.