26 juli

Vergeet - Vergeef

O Heer, wij danken U voor zoveel.
Wij zegenen U en prijzen Uw heerlijke Naam.

Vul de wereld met liefde en een lach. Het doet er niet toe welke smarten je in het verleden hebt geleden.
Vergeef, vergeet, heb lief en lach.
Behandel allen zoals je Mij zou behandelen, met liefde en eerbied.
Laat niets, wat anderen je aandoen, verandering brengen in de wijze, waarop jij met hen handelt.

Vervolmaak jezelf

Volmaakt zoals Mijn Vader in de hemel volmaakt is. Dat houdt in een levensstrijd, een niet eindigende groei. Steeds naarmate je voortgang boekt, een grotere gewaarwording van Mijn Vader. Meer strijd en meer groei. Bovenal een groeiende behoefte aan Mij en aan Mijn ondersteunende hulp. Ik kwam om een Koninkrijk van voortgaande groei te stichten. Helaas, hoe velen van Mijn volgelingen menen dat al wat hen te doen staat is Mij als hun Heiland te aanvaarden. Dat is slechts een eerste stap.
De hemel zelf is geen plaats van stagnatie. Het is maar al te zeer een plaats van vooruitgang. Je hebt de eeuwigheid nodig om de eeuwige Geest te verstaan.