22 september

Vreugdebetuiging

Zing Mij toe met een blij hart. Zing en loof Mijn heilige Naam. Loven en prijzen is de vreugdebetuiging die de mens Mij brengt, en als je looft en prijst gaan er golven van vreugde door je heen en je verstaat iets van de blijdschap van de hemelse heerscharen.

Ik ben de vergiffenis

Mijn Here, vergeef mij, zo bid ik.
Zou
Ik iemand vergiffenis kunnen onthouden? Ik, die altijd leef om voor Mijn kinderen te pleiten, die hun vertelde dat wanneer ze bidden, ze altijd met hun hart anderen moeten vergeven?
Ik ben God, maar Ik werd mens.
Volmaakt God en volmaakt mens.
Zo menselijk en toch zo Goddelijk.
Omdat Ik eeuwig ben - moet Ik dat altijd zijn.
Daarom, zie in Mij al wat Ik Mijn volgelingen voorschreef dat zij moesten doen en zijn.
Zou Ik iemand vergiffenis kunnen onthouden?