24 september

Leer van Mij

Here, tot wien zullen wij heengaan? Gij hebt woorden van eeuwig leven. (Joh. 6:68)
Leer van niemand anders dan van Mij. Er zijn leraren om de weg te wijzen naar Mij. Daarna moet je Mij aanvaarden, de Grote Leraar.
De woorden van eeuwig leven zijn alle woorden, die leiding geven aan je wezen, zij leiden zelfs je tijdelijk leven op aarde. Neem ook deze van Mij aan. Vrees niet. Blijf in Mij en aanvaard Mijn leiding.
Wees vervuld met dankbaarheid. Laat je gebeden op vleugelen van lofprijzing ten hemel stijgen. Aanvaard alles wat er gebeurt als door Mij gepland. Alles is wel. Ik heb alles in Mijn liefde voorbereid. Laat je hart zingen.

Alles op het altaar.

Volkomen liefde moet al je daden bepalen.
Vrees niets. Doorsta de storm.
Geniet ervan om Mijn wil te doen.
Niet alleen geldzaken, maar leg al je brieven, je werk, alles op Mijn altaar.
Maak van elke dag een offerande aan Mij voor de verhoring van je gebeden en voor de behoudenis van Mijn arme wereld.
Onderwerp elke gedachte van het eigen-ik, volkomen, algeheel.