8 september

Wandel in Mijn liefde

Wanneer het lijkt, dat het je aan de nodige voorzieningen heeft ontbroken, weet dan, dat dit niet het geval is. Maar tegelijkertijd moet je om je heen zien, om na te gaan, wat je weg kunt geven. Geef iets weg.
Als de voorziening onvoldoende lijkt te zijn, is er altijd ergens een stagnatie, een blokkade. Je geven heft die blokkade op en laat de Geest van Mijn voorziening vrij stromen.
Wanneer je je bewust bent, dat Ik tegenwoordig ben als Liefde, dan verandert dit het hele leven. Het feit, dat je je bewust bent van Mijn tegenwoordigheid, maakt, dat je hele wezen zich voor Mij openstelt, en dat brengt ontspanning. Ontspanning brengt vrede. Vrede veroorzaakt blijdschap. 'De vrede Gods, die alle verstand te boven gaat' en 'de blijdschap, die niemand je ontneemt'.
Mijn liefde en zorg voor je zijn niet onder woorden te brengen. Wees daarvan overtuigd. Verheug je erin. Wandel in Mijn liefde. Deze woorden zijn van grote betekenis. Er is vreugde, veerkracht en blijdschap in de wandel van hen, die in Mijn liefde voortgaan. Die wandel wordt tot een blijde, overwinnende en triomferende tocht. Wandel dan.

Volmaakte harmonie

Geen wanklank bederft je gemeenschap met Mij, want alleen met Mij kan het leven volmaakte harmonie zijn. Er valt van jullie kant wellicht veel te betreuren, mislukking, ontrouw, vrees, zonde.
In Mijn heilige tegenwoordigheid wordt alles weggevaagd door Mijn hand van liefde. Alleen de liefde, de vrede-schenkende, harmonie-brengende liefde blijft. Als je de wereld tegemoet wilt treden en je kalmte wilt bewaren, dan moet je aan de wereld en je taken daarin, Mijn vrede en harmonie brengen.