29 september

Ik raak je arm aan

Uw aanraking heeft nog steeds de kracht van weleer.
Ja! Als je stil bent voor Mij, leg Ik Mijn hand op je hoofd, en door die genezende machtige aanraking stroomt de Goddelijke Geest tot in het diepst van je wezen.
Wacht in stilte voor Mijn aangezicht om dit te ervaren. Als je naar Mij opziet om leiding, leg Ik Mijn hand op je arm, een zachte aanraking om de weg te wijzen. Als je naar geest, ziel of lichaam zwak bent en tot Mij roept om genezing, brengt Mijn aanraking kracht en genezing, vernieuwing van je jeugd, energie om te klimmen en je in te spannen.
Als je onderweg uitgeput raakt, en herhaald struikelen erop wijst, dat je menselijke kracht afneemt, dan ondersteunt de aanraking van Mijn sterke en helpende hand je op je weg.
Ja! Mijn kinderen. Mijn aanraking heeft nog steeds de kracht van weleer, en die kracht is jou toegezegd. Ga dus moedig en onbevreesd de toekomst tegemoet.

Liefde geneest

Je vraagt om door Mij gebruikt te worden om te genezen, maar je vraagt om de vrucht voordat de wortel stevig in de grond zit en de boom zijn hoogte heeft bereikt.
Met de uitdelging van het eigen-ik en gehoorzaamheid aan Mijn wil zal je kracht in de wereld van de Geest natuurlijkerwijs groeien. Aldus zul je in die wereld zeker de macht verkrijgen die anderen zoeken te bezitten op het materiële vlak.
Maar je moet alle verlangen naar macht of erkenning op dat lagere niveau opgeven. Zoals je niet twee heren kunt dienen, zo kun je ook niet op twee niveaus werkzaam zijn.
Je liefde moet groeien door bij Mij te blijven. Mijn overstromende liefde was het, die genas.