27 oktober

Dagen van overwinning

Ik zie ernaar hoe je liefhebt, en hoe je je best doet. Ik kijk niet naar de fouten. Ik zie de overwinning van jouw speciale strijd. Ik beschouw die als een overwinning, een blijde overwinning.
Ik vergelijk het niet met de zware campagnes van Mijn grote heiligen.
Voor jou betekent het overwinning, en de engelen verheugen zich, en zij, die je lief zijn, verheugen zich, zowel over deze overwinning als over elke andere overwinning, die geboekt wordt, en waarover in de hemel blijdschap heerst.
Mijn kinderen, beschouw de dagen, waarop je overwint, als zeer gezegende dagen.

Mysteries

Er is slechts één weg die leidt tot de opheldering van mysteries, de weg van gehoorzaamheid en liefde.
Maar in de volmaakte liefde is geen nieuwsgierigheid, alleen een zekerheid dat wanneer de tijd daar is, alles duidelijk zal zijn, en dat tot die tijd er geen verlangen is om iets te kennen dat de Geliefde niet verkozen heeft te openbaren.
Maakt het enig verschil of er hier beneden geen mysterie wordt opgehelderd? Indien je Mij hebt, dan heb je in Mij alles. Blijf in Mijn liefde.