11 november

Hemelse kleuren

Als je terugziet zul je bemerken, dat iedere stap volgens plan was. Laat alles aan Mij over. Elk steentje in het mozaïek past in het volmaakte patroon, dat door de Grote Kunstenaar ontworpen is.
Het is allemaal zo wonderbaar!
Maar de kleuren zijn van zo'n hemelse schakering, dat je ogen de aanblik van het geheel pas kunnen verdragen als je aan de overzijde van het graf bent.
Steentje voor steentje dus, zoals je ziet, en vertrouw dan het patroon maar aan de Ontwerper toe.

De vrede van God

De vrede van God bevindt zich dieper dan alle kennis van 's werelds verstandigsten. In dat kalme rijk van de Geest, waar allen wonen die worden geleid door Mijn Geest, daar kunnen alle geheimenissen worden geopenbaard, alle verborgen Koninkrijkswaarheden worden getoond en geleerd.
Leef daar, en waarheid dieper dan alle kennis zal je worden geopenbaard.
Hun gedachtengangen zijn uitgegaan in de gehele wereld - zo plant de invloed zich voort, in steeds breder kring, van hen die dicht bij Mij leven.
Neem de tijd om met Mij te zijn. Acht alle dingen schade, opdat je Mij moge bezitten.