2 november

Deel uit

Geef, geef, geef! Heb steeds een leeg vat klaar staan, opdat Ik het kan vullen.
Gebruik in de toekomst alles voor Mij, en geef alles weg, wat JIJ niet kunt gebruiken.
Hoe arm sterven zij, die rijkdom achterlaten! Rijkdommen zijn er om te gebruiken, om uit te delen, voor Mij. Gebruik het als je gaat. Verheug je het te gebruiken.

Je voorraadkamer van rijkdom

De opgeslagen rijkdom van de Geest van Jezus Christus.
Het uitdelen van die rijkdom van de Geest. De bevoorrading door de Geest van Jezus Christus.
Mijn Geest moet worden geabsorbeerd, niet in een moment van grote nood, maar in de rustige tijden van het alleen-zijn, zodat vanuit de voorraadkamer alle hulp en kracht kan worden geleverd.
De fout die Mijn volgelingen dikwijls maken is dat ze erop rekenen dat deze voorziening voor hen gereed ligt om in geval van nood daar een beroep op te doen, terwijl dat beroep voordien had moeten worden gedaan en Mijn Geest in al Zijn volheid reeds een deel van hen zou zijn geworden.
Mijn Geest is niet een Geest van behoudenis alleen. Hij is zowel de Bouwer als de Kracht, die Mijn volgelingen tot die krachtige soldaten maakt, klaar voor noodgevallen of krachtig om deze te voorkomen, naargelang de behoefte van Mijn Koninkrijk vereist.